​​گرافیت چرب پودر نوعی ماده شیمیایی است که حاصل از گرافیت معدنی یا پایه شیمیایی آن تولید میشود . این پودر ، یک نوع پودر گرافیت است که با استفاده از روغن یا ماده افزودنی چرب به پودر گرافیت ساخته می‌شود. این روش به پودر گرافیت خشک ، حالت روغنی بودن و خواص چسبندگی بهبود می‌بخشد. 
بزرگترین صادر کننده پود گرافیت چرب ، کشور چین است که توانسته تولید این محصول برای صنایع مختلف را فراهم کند.
عموما گرافیت چرب در صنایع روانکاری ، اتصالات ، لنت سازی ، ریخته گری ، رسانایی الکتریکی مورد استفاده قرار میگیرد .
​​​

تولید الکترود های صنعتی متالورژی با پرس پترولیوم کک
​​​​​​​
احیای فولاد و اکسید های فلزات با استفاده از اکسیداسیون کربن به اشکال کک متالورژی ، ذغال حرارتی ،کک ،گرافیت و​​​​​​​
هادی جریان الکتریکی است و پایدارترین شکل کربن در شرایط استاندارد به شمار می‌آید. گرافیت، بالاترین مقاومت طبیعی و سختی را دارد، ضد زنگ و مقاوم در برابر حرارت است، روانکاری طبیعی بالا و مقاومت حرارتی بالا تا ۴۵۰۰درجه فارنهایت (۲۴۸۰ درجه سانتی‌گراد) دارد، رسانای الکتریکی و حرارتی است، ثبات شیمیایی دارد، بازدارندگی در برابر تابش(اشعه)، اصطکاک کم و مقاومت فشاری بالا نیز از دیگر ویژگی‌های آن هستند

پیشروان صنعت متالوژی ایرانیان 
وارد کننده و تامین کننده گرافیت چرب و خشک چینی
تولید کننده انواع پودرهای گرافیت تخصصی
تولید کننده پودرهای گرافیتی صنعت چاه ارت

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

درخواست خود را برای ما ارسال کنید

کاربردهای گرافیت گرافیت چرب

صنایع ریخته گری
با ترکیب گرافیت با یک حلال می توان از ان بعنوان پوشش برای قالب ریخته گری استفاده نمود و همجنین میتوان برای تمیز کردن قالب استفاده نمود.و از گرافیت برای ساخت بوته ریخته گری نیز استفاده می شود.
صنایع فورج و گرافیت چرب
انتخاب روانکار مناسب برای قالب، یکی از مهمترین و موثرترین عوامل در انجام فرآیند فورج موفق محسوب می ­شود.افزایش حداکثری عمر قالب، جلوگیری از گیرکردن و چسبیدن قطعات به قالب بخشی از مزایای و کاربرد گرافیت مایع می باشد.
روان کننده ها
گرافیت یکی از ترکیبات اصلی روغن هایی مانند گریس و غیره است. این ماده با ترکیب روغن  لایه نازک روی سطح اعمال شده ایجاد می کند و در نتیجه اصطکاک را کاهش می دهد.
لنت ترمز و کلاچ
از گرافیت در ساخت لنت ترمز و کلاچ نیز استفاده می شود و در سالهای اخیر کاربرد آن در این صنعت بیشتر شده است.

لنت ترمز و کلاچ
از گرافیت در ساخت لنت ترمز و کلاچ نیز استفاده می شود و در سالهای اخیر کاربرد آن در این صنعت بیشتر شده است.
صنایع رنگ سازی
گرافیت و گرافیت خشک قدرت پوشانندگی و گسترش بالایی دارد و وقتی که در رنگ به کار می رود لایه های آن به موازات سطح قرار گرفته و در مقابل نفوذ آب بسیار مقاوم می شود. همچنین گرافیت به شدت به فلزات واقع در سطوح رنگ شده می چسبد و در نتیجه موجب افزایش چسبندگی رنگ به سطح می شود.از گرافیت در ساخت رنگهای تعمیری برای اسکلتهای فولادی و  آستریهای اولیه ممانعت کننده از خوردگی به کار می رود که در کاربرد دوم اغلب با سرب قرمز مخلوط می شود.
صنایع الکتریکی
در دستگا‌ه های الکترونیکی و نیز به صورت مخصوص در دستگاه‌های تایپ الکتریکی، کاربرد کانی گرافیت بسیار مشهود است.و در ساخت قطعات تلفن همراه و خودروی‌های برقی از گرافیت ، گرافیت چرب به دلیل رسانایی بالا استفاده می‌شود
 ساخت مداد
کلمه گرافیت از زبان یونانی است که به معنای “نوشتن” ترجمه می شود. بنابراین متداول ترین استفاده از گرافیت در ساخت  مداد است.
صنایع نسوز
گرافیت به دلیل تحمل زیاد در برابر گرما و تغییر ناپذیری و مقاومت حرارتی بالایی که دارد به طور کل برای مواقعی که در مجاورت با حرارت بالا ، ماده ای نسوز لازم است پر کاربرد است.

انواع گرافیت
سه نوع اصلی گرافیت طبیعی وجود دارد که هر کدام در انواع مختلف کانسار مشاهده می شوند :
گرافیت معدنی یک توده کربن است. در سال 1789 توسط ابراهیم گوتلوب ورنر از یونان باستان (نمودار) ، "برای ترسیم / نوشتن" نامگذاری شده است. . گرافیت برخلاف الماس (یکی دیگر از آلیتروپ های کربن) ، یک هادی الکتریکی است و آن را به صورت یک نیم قطعه تبدیل می کند. گرافیت پایدارترین شکل کربن در شرایط استاندارد است. در نتیجه در ترمووشیمی به عنوان حالت استاندارد برای تعیین گرمای تشکیل ترکیبات کربن استفاده می شود. گرافیت ممکن است بالاترین درجه ذغال سنگ ، دقیقاً بالاتر از آنتراسیت و در عوض متا آنتراسیت نامیده شود ، اگرچه معمولاً به عنوان سوخت مورد استفاده قرار نمی گیرد ، زیرا اشتعال آن دشوار است.
گرافیت توده
گرافیت وین یا توده نادرترین ، با ارزش ترین و بالاترین کیفیت گرافیت طبیعی محسوب می شود. این از رسوب مستقیم کربن گرافیتی جامد و گرافیکی از مایعات زیر زمینی و دمای بالا تشکیل شده است.
درجه گرافیت وین معمولاً بالای 90٪ Cg است ، با خلوص 95-99٪ کربن بدون پالایش.

گرافیت وین از هدایت حرارتی و الکتریکی بالاتری برخوردار است و همچنین دارای بالاترین درجه انسجام منسجم در کلیه گرافیت های طبیعی است. گرافیت وین به راحتی قالب ریزی می شود و بدون کمک یک باند اضافی به شکل های جامد شکل می گیرد که منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه نسبت به مواد اولیه درجه پایین می شود. سری لانکا تنها قضایی است که در حال حاضر گرافیت رگ تولید می کند. با توجه به محتوای کربن که به طور معمول با گرافیت توده / ورید یافت می شود ، عملیات ریکاوری و هزینه های آن معمولاً پایین تر از بازیافت گرافیت پوسته یا آمورف خواهد بود. تکنیک های پردازش گرافیت توده ای شامل همه چیز می شود ، از مرتب سازی دست نمونه های بزرگ غلیظ گرفته تا خرد کردن استاندارد ، سنگ زنی ، شناور کف و فرز. گرافیت توده / ورید برای بسیاری از برنامه های مشابه گرافیت پوسته مناسب است و از نظر قیمت بازار و کاربردهای محصول حاشیه رقابتی مشخصی دارد.

​Lump در مقابل Flake

اگرچه پوسته پوسته و توده دارای ساختارهای کریستالی مشابه هستند ، اما تفاوت آنها در محدوده نمرات طبیعی رخ می دهد ، و یا درصد کربن (٪ C) در بدن سنگ معدن وجود دارد. نمرات پوسته به طور معمول بین 2-10 C درجه سانتیگراد است ، در حالی که توده مانند آن در سریلانکا یافت می شود به راحتی بیش از 80٪ درجه سانتی گراد است. درجه های آمورف معمولاً بین 15 تا 30 درجه سانتی گراد است.

این طیف نمرات دارای پیامدهای بی شماری است ، اما در صدر لیست این دانش وجود دارد که هرچه درجه بالاتر باشد هزینه پردازش مواد معدنی نیز پایین تر است. تمایز بیشتر در نتیجه خلوص اتفاق می افتد. با وجود توده تقریباً جرم جامد ، سطح ناخالصی ها بسیار پایین است. این یک توجه اساسی برای مشتریان بالقوه است. هر چه ناخالصی کمتر باشد بهتر می شود. درجه های پایین ممکن است هزینه پردازش بالاتری داشته باشند اما اگر ناخالصی کمی داشته باشند ، باز هم می توان آنها را به یک ماده با کیفیت خوب تبدیل کرد. هر یک از این عوامل بسته به هزینه نهایی فرآوری مواد معدنی نیز بر قیمتها بالا یا پایین خواهد گذاشت.

پوسته کریستالی (یا گرافیت پوسته)
در صورت عدم شکسته بودن و در صورت شکستن لبه ها ، ذرات جدا شده ، مسطح و صفحه ای مانند لبه های شش ضلعی رخ می دهد و می تواند نامنظم یا زاویه ای باشد. دارای شکل ظاهری صفحه مانند یا "پوسته" است. گرافیت پوسته به اندازه های بزرگ ، متوسط ​​و ریز تقسیم می شود و از نوع گرافیت طبیعی کمتری برخوردار است و از کیفیت بالاتری نسبت به گرافیت آمورف برخوردار است. در سنگهای دگرگونی یا سنگهای رسوبی آهکی تشکیل شده است. درجه گرافیت پوسته از 10-12٪ Cg متغیر است ، و خلوص آن بین 85-95٪ کربن پس از پالایش متفاوت است. پوسته طبیعی وسیع ترین کاربرد را دارد و حدود 49٪ از مصرف گرافیت طبیعی را شامل می شود. مصارف اصلی شامل لنت ترمز ، باتری و سلول سوخت است. گرافیت پوسته ای را می توان چهار برابر قیمت گرافیت آمورف به فروش رساند. چین ، برزیل ، کانادا بزرگترین تولیدکننده گرافیت پوسته هستند.

گرافیت آمورف یا گرافیت بی شکل
گرافیت آمورف فراوان ترین شکل است ، اما در کمترین درجه ها از سایر گرافیت های طبیعی رخ می دهد و فراوان ترین آن است. این با دگرگونی درزهای زغال سنگ قبلاً موجود در آنتراسیت تشکیل شده است. اصطلاح "آمورف" به اندازه كریستال بسیار كوچك آن اشاره دارد كه قابل مشاهده نیستند مگر آنكه در ذیل بزرگنمایی مشاهده شود. آمورف با قیمتی قابل توجهی پایین تر از گرافیتهای پوسته به فروش می رسد و حدود 50٪ از بازار جهانی گرافیت طبیعی را به خود اختصاص می دهد و برای محصولات گرافیتی با ارزش کمتر مانند مداد ، لنت ترمز و مواد افزودنی لاستیک استفاده می شود و کمترین قیمت گرافیت است. درجه گرافیت آمورف در Cg (40-40٪) در Cg (محتوای گرافیت) ، و خلوص بین 70-85٪ کربن پس از پالایش متفاوت است. رسوبات گرافیتی بزرگ آمورف در چین ، مکزیک و ایالات متحده یافت می شود.

گرافیت مصنوعی یا گرافیت چرب
گرافیت پیرولیتیک مرتبا یا گرافیت پیرولیتیک بسیار گرا (HOPG) به گرافیت اشاره دارد که دارای پهنای زاویه ای بین ورق های گرافیتی کمتر از 1 درجه است. این فرم مصنوعی با بالاترین کیفیت در تحقیقات علمی بخصوص به عنوان استانداردی برای کالیبراسیون اسکنر میکروسکوپ های پروب اسکن استفاده می شود. نام "فیبر گرافیتی" نیز گاهی برای اشاره به فیبر کربن یا پلیمر تقویت شده با الیاف کربن استفاده می شود.

اختراع فرایندی برای تولید گرافیت مصنوعی
فرایندی برای ساخت گرافیت مصنوعی توسط ادوارد گودریش آچسون (1973-1966) اختراع شد. در اواسط دهه 1890 ، آچسون کشف کرد که کربوروندوم بیش از حد گرم شده ، که او نیز به کشف آن اعتبار دارد ، تقریباً گرافیت خالص تولید می کند. وی ضمن مطالعه تأثیرات درجه حرارت بالا بر روی کربوروندوم ، وی دریافت که سیلیکون در حدود 4150 درجه سانتیگراد (7500 درجه فارنهایت) تبخیر می شود و کربن گرافیکی را پشت سر می گذارد. این گرافیت یک کشف بزرگ دیگر برای او بود و به عنوان روان کننده بسیار ارزشمند و مفید شد. منبع ویکی پدیا
 گرافیت چرب یکی از اشکال طبیعی گرافیت است و پودری مشکی و خاکستری رنگ است و ظاهری کریستالی دارد  و  با کمی فشردن آن بین دو انگشت تمام سطح تماس پوستمان را می پوشاند و  مقداری چرب و براق می کند. 

پودر گرافیت چرب - فروش پودر گرافیت چرب - خرید پودر گرافیت چرب - پودرگرافیت چرب - پودر گرافیت چرب چینی - گرافیت چرب چینی پودر گرافیت چرب - فروش پودر گرافیت چرب - خرید پودر گرافیت چرب - پودرگرافیت چرب - گرافیت چرب - گرافیت چرب - گرافیت چرب - گرافیت چرب - گرافیت چرب - گرافیت چرب - گرافیت چرب  گرافیت چرب - گرافیت چرب​​​​​​​

دیتا شیتپودر گرافیت چربپودر گرافیت چربپودر گرافیت خشکپودر گرافیت خشک
کربن ثابت90859590
سولفور0.090.1511
خاکستر71135
مواد فرار33-533-5
سایز 325 | 800 | 1250325 220 | 325 220 | 325

فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک - فروش گرافیت چرب ، خرید گرافیت چرب ، قیمت گرافیت چرب ، فروش گرافیت روغنی ، فروش گرافیت پولکی ، فروش گرافیت فلیک -