بازار جهانی فروسیلیکون تا سال 2026 به 10.8 میلیارد دلار می رسد

بازار جهانی فروسیلیکون تا سال 2026 به 10.8 میلیارد دلار می رسد

فروسیلیس آلیاژی از سیلیکون، آهن، کک و زغال سنگ است. این ماده عمدتاً در کاربردهای چدن و ​​فولاد به دلیل خواص برتر آن مانند سختی، استحکام بالا و مقاومت در برابر دماهای بالا و خوردگی استفاده می شود. نزدیک به 90 درصد فروسیلیس در تولید فولاد و آهن استفاده می شود. رشد در بازار جهانی قرار است با افزایش تقاضا برای فروسیلیس به عنوان یک تلقیح و اکسید زدا در چندین صنعت نهایی انجام شود. فولاد الکتریکی که به عنوان فولاد سیلیکونی نیز شناخته می شود، از مقدار قابل توجهی فروسیلیس و سیلیکون برای افزایش خواص الکتریکی فولاد مانند مقاومت استفاده می کند. انتظار می رود افزایش تقاضا برای فولاد الکتریکی در موتورهای تولیدی، ترانسفورماتورها و سایر دستگاه های مولد برق باعث افزایش تقاضا برای فروسیلیس شود. بدنه خودرو، تکیه گاه های سازه ای و پل ها باید دوام زیادی داشته باشند بدون اینکه دچار خوردگی شوند. از این رو، چندین شرکت فروسیلیس را در خودرو و ساخت و ساز برای کیفیت طولانی مدت ترجیح می دهند. آلیاژ کردن فروسیلیس با سایر فلزات باعث می شود که در تولید نیمه هادی ها مفید باشد که تقاضای زیادی در صنعت الکترونیک دارند.

در بحبوحه بحران COVID-19، بازار جهانی فروسیلیکون که در سال 2020 حدود 9 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2026 به اندازه اصلاح شده 10.8 میلیارد دلار آمریکا برسد، که در طول دوره تجزیه و تحلیل با CAGR 3.1 درصد رشد کند. Deoxidizer، یکی از بخش های مورد تجزیه و تحلیل در گزارش، پیش بینی می شود که با CAGR 3٪ رشد کند و تا پایان دوره تجزیه و تحلیل به 8.2 میلیارد دلار برسد. پس از تجزیه و تحلیل کامل پیامدهای تجاری همه‌گیری و بحران اقتصادی ناشی از آن، رشد در بخش تلقیح‌کننده‌ها به CAGR بازبینی‌شده 3.5 درصدی برای دوره 7 ساله آینده دوباره تنظیم می‌شود. این بخش در حال حاضر 17.9 درصد از بازار فروسیلیکون جهانی را به خود اختصاص داده است. انتظار می رود نیاز روزافزون به اکسید زدایی از آلیاژهای مختلف آهنی در فرآیند تولید فولاد و همچنین در صنعت پردازش، چشم انداز رشد بخش Deoxidizer را به نفع خود جلب کند.

بازار ایالات متحده در سال 2021 450.8 میلیون دلار تخمین زده می شود، در حالی که پیش بینی می شود چین تا سال 2026 به 6.5 میلیارد دلار برسد.

 

بازار فروسیلیکون در ایالات متحده در سال 2021 حدود 450.8 میلیون دلار تخمین زده می شود. این کشور در حال حاضر سهم 4.87 درصدی در بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. پیش‌بینی می‌شود چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان، در سال 2026 به اندازه بازار تخمینی 6.5 میلیارد دلار آمریکا برسد که پس از CAGR 3.4 درصد در طول دوره تحلیلی. از دیگر بازارهای جغرافیایی قابل توجه ژاپن و کانادا هستند که هر کدام به ترتیب 1.9% و 2.2% در طول دوره تحلیل پیش بینی می کنند. پیش‌بینی می‌شود در اروپا، آلمان تقریباً 2.5٪ CAGR رشد کند در حالی که بقیه بازار اروپا (همانطور که در مطالعه تعریف شده است) تا پایان دوره تحلیل به 6.7 میلیارد دلار خواهد رسید. آسیا و اقیانوسیه نشان دهنده بازار پیشرو برای فروسیلیس است که جایگاه خود را به عنوان تولید کننده پیشرو فولاد در سراسر جهان نشان می دهد.

با استفاده نهایی، بخش کربن و فولاد آلیاژی تا سال 2026 به 5.6 میلیارد دلار می رسد

با استفاده نهایی، بخش کربن و فولاد آلیاژی تا سال 2026 به 5.6 میلیارد دلار می رسددر سطح جهانی، تولیدکنندگان فولاد آلیاژی، فولاد ضد زنگ و فولاد کربنی خریداران عمده فروسیلیکون هستند. انتظار می رود افزایش تقاضا برای فروسیلیس به عنوان اکسید کننده در کربن و همچنین سایر فعالیت های تولید فولاد آلیاژی باعث رشد بازار شود. در بخش جهانی کربن و فولاد آلیاژی (استفاده نهایی)، ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، چین و اروپا 2.4 درصد CAGR برآورد شده برای این بخش را تامین خواهند کرد. این بازارهای منطقه ای که مجموعاً اندازه بازار 3.8 میلیارد دلار آمریکا را در سال 2020 تشکیل می دهند، تا پایان دوره تحلیل به اندازه پیش بینی شده 4.7 میلیارد دلار آمریکا خواهند رسید. چین همچنان یکی از سریع ترین در حال رشد در این خوشه از بازارهای منطقه ای خواهد بود. پیش بینی می شود که با رهبری کشورهایی مانند استرالیا، هند و کره جنوبی، بازار آسیا-اقیانوسیه تا سال 2026 به 714.4 میلیون دلار برسد، در حالی که آمریکای لاتین با 2 رشد خواهد کرد.