تجسم مشکل تامین گرافیت طبیعی

تجسم مشکل تامین گرافیت طبیعی

 

 نیویورک ، 24 فوریه 2021 /PRNewswire/ -- پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی گرافیت بین سال‌های 2020 تا 2030 شاهد 7.4 درصد CAGR باشد و در سال 2030 از 19092.9 میلیون دلار در سال 2019 به 36889.1 میلیون دلار در سال 2030 برسد. این نتیجه افزایش تقاضا برای باتری‌های لیتیوم یون (Li-ion) است که خود نتیجه افزایش فروش خودروهای الکتریکی (EVs) است. با توجه به افزایش آگاهی در مورد انتشار کربن و کاهش ذخایر سوخت فسیلی، دولت ها در سراسر جهان حمایت خود را از خودروهای الکتریکی ارائه می کنند.

افزایش تقاضا برای باتری های لیتیوم یونی بازار گرافیت را به حرکت در می آورد زیرا آند (ترمینال منفی) چنین دستگاه های ذخیره انرژی از گرافیت ساخته شده است. در مقایسه با لیتیوم، چنین باتری هایی تا 20 برابر بیشتر به گرافیت نیاز دارند، زیرا گرافیت بیشتر به معنای در دسترس بودن جریان بیشتر برای جریان بین دو ترمینال است. باتری های لیتیوم یونی برای خودروهای الکتریکی هیبریدی به 10 کیلوگرم نیاز دارند، در حالی که برای خودروهای الکتریکی با باتری (BEV)، 70 کیلوگرم گرافیت مورد نیاز است.

به دلیل اختلال در تولید و فعالیت های ساخت و ساز خودرو، بازار گرافیت در طول همه گیری COVID-19 شاهد کاهش رشد بوده است. این آلوتروپ کربن به طور گسترده در طول تولید باتری های لیتیوم یونی خودرو و ماشین آلات ساختمانی مصرف می شود. علاوه بر این، به دلیل تعطیلی جزئی صنعت متالورژی، تقاضا برای نسوزها و الکترودهای گرافیت نیز کاهش یافته

است.

به دلیل اختلال در تولید و فعالیت های ساخت و ساز خودرو، بازار گرافیت در طول همه گیری COVID-19 شاهد کاهش رشد بوده است. این آلوتروپ کربن به طور گسترده در طول تولید باتری های لیتیوم یونی خودرو و ماشین آلات ساختمانی مصرف می شود. علاوه بر این، به دلیل تعطیلی جزئی صنعت متالورژی، تقاضا برای نسوزها و الکترودهای گرافیت نیز کاهش یافته است.

در گذشته، بر اساس نوع، سهم بیشتری در بازار گرافیت به دوشاخه مصنوعی اختصاص داشت. گرافیت مصنوعی به طور گسترده در الکترودهای کوره های قوس الکتریکی استفاده می شود که برای اهداف ذوب در صنعت متالورژی استفاده می شود. دلایل ترجیح گرافیت مصنوعی نسبت به نوع طبیعی، مقاومت در برابر شوک حرارتی بهتر، انبساط حرارتی بالاتر و توانایی مقاومت در برابر دماهای بالا است.

در گذشته، بر اساس نوع، سهم بیشتری در بازار گرافیت به دوشاخه مصنوعی اختصاص داشت. گرافیت مصنوعی به طور گسترده در الکترودهای کوره های قوس الکتریکی استفاده می شود که برای اهداف ذوب در صنعت متالورژی استفاده می شود. دلایل ترجیح گرافیت مصنوعی نسبت به نوع طبیعی، مقاومت در برابر شوک حرارتی بهتر، انبساط حرارتی بالاتر و توانایی مقاومت در برابر دماهای بالا است.

مرور گزارش مفصل با تجزیه و تحلیل تأثیر COVID-19 در گزارش تحقیقات بازار گرافیت: بر اساس نوع (طبیعی، مصنوعی)، کاربرد (الکترود، مواد نسوز، روان کننده ها، ریخته گری، اشکال گرافیت، باتری ها، محصولات اصطکاک)، صنعت استفاده نهایی (متالورژی، خودرو) ، الکترونیک)- روند جهانی صنعت و پیش بینی رشد تا سال 2030 @ https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/graphite-market

پیش‌بینی می‌شود که دسته الکترودها بر اساس کاربرد در سال‌های آینده همچنان بر بازار گرافیت تسلط داشته باشند. الکترودهای ساخته شده از این ماده کاربرد گسترده ای در کوره های قوس الکتریکی در صنعت آهن و فولاد پیدا می کنند. ضایعات وسایل و خودروهای دور ریخته شده در این کوره ها برای بازیابی فولاد خام ذوب می شود. الکترودهای گرافیتی می توانند به راحتی دماهای بالا را تحمل کنند و رسانایی الکتریکی بهتری ارائه دهند، به همین دلیل است که استفاده از آنها در کوره های قوس الکتریکی رو به افزایش است.  در طول دهه آینده، بالاترین ارزش CAGR در بازار گرافیت، با 7.9٪، توسط بخش خودرو، در بخش صنعت مصرف نهایی، تجربه خواهد شد. با توجه به مقادیر بالای گازهای گلخانه ای (GHG) که توسط خودروهای بنزینی، گازی و دیزلی در جو منتشر می شود، محبوبیت خودروهای الکتریکی در حال افزایش است. این امر باعث افزایش تقاضا برای باتری های لیتیوم یونی می شود که به سرعت جایگزین باتری های سرب اسیدی مهر و موم شده به عنوان منبع اصلی انرژی می شوند. با تقاضای زیاد برای گرافیت در آندهای باتری لیتیوم یون، مصرف این آلوتروپ کربن در صنعت خودروسازی رشد خواهد کرد.

آسیا و اقیانوسیه (APAC) در حال حاضر بیشترین درآمد را در بازار گرافیت ایجاد می کند و سناریوی آینده بدون تغییر خواهد بود. APAC نیروگاه تولید و EV در جهان است که این ماده از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، حتی باتری‌های لوازم الکترونیکی مصرفی حاوی گرافیت هستند و با افزایش فروش لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند در هند، چین ، ژاپن و کره جنوبی ، مصرف گرافیت در اینجا به طور مداوم در حال افزایش است.  در مورد این گزارش در https://www.psmarketresearch.com/send-enquiry?enquiry-url=graphite-market پرس و جو کنید  بازیگران اصلی در بازار جهانی گرافیت شامل HEG Ltd.، SGL Carbon SE، Showa Denko KK، GrafTech International Ltd.، Syrah Resources Ltd.، Graphite India Ltd.، Tokai Carbon Co. Ltd.، Shanshan Corporation، Qingdao Guangxing Electronic Materials Co. Ltd.، و Fangda Carbon New Material Technology Co. Ltd.

سایر گزارش های مرتبط را مرور کنید  بازار روان کننده ها  در سطح جهانی، بازار روان کننده ها سریع ترین رشد را در منطقه MEA در آینده نشان خواهد داد. این به دلیل در دسترس بودن چندین چاه نفت در این منطقه خواهد بود. قیمت تمام شده نفت خام و فرآورده های جانبی مختلف آن مانند روان کننده ها در این منطقه بسیار پایین است. این امر به استفاده در مقیاس وسیع از روان کننده ها در صنایع مختلف تولیدی دامن می زند.  https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/lubricants-market  بازار سبز مواد شیمیایی  در حال حاضر، اروپا بزرگترین بازار مواد شیمیایی سبز است، زیرا نگرانی ها در مورد محیط زیست در اینجا بسیار قوی است و دولت های بسیاری از کشورهای منطقه حمایت خود را از استفاده از مواد شیمیایی سازگار با محیط زیست در بخش های مختلف مصرف نهایی ارائه می دهند.

https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/green-chemicals-market-outlook  درباره P&S Intelligence  P&S Intelligence ارائه‌دهنده خدمات مشاوره و تحقیقات بازار است که نیازهای اطلاعاتی بازار صنایع در حال رشد در سراسر جهان را تامین می‌کند. P&S به عنوان یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره مبتکر، با ارائه پایه‌ای از هوش بازار، معتقد به ارائه تحلیل‌های چشم‌انداز کامل در سناریوی بازار در حال تغییر است تا شرکت‌ها را برای تصمیم‌گیری آگاهانه و پایه‌گذاری استراتژی‌های تجاری خود با زیرکی توانمند سازد.

گرافیت کم سولفور-گرافیت کم سولفور-​​​​​​​گرافیت کم سولفور-​​​​​​​گرافیت کم سولفور-​​​​​​​گرافیت کم سولفور-​​​​​​​گرافیت کم سولفور-​​​​​​​گرافیت کم سولفور-​​​​​​​گرافیت کم سولفور-​​​​​​​گرافیت کم سولفور-​​​​​​​گرافیت کم سولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت خشک-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-

یت کم سولفور -گرافیت کم سولفور -​​​​​​​گرافیت کم سولفور -​​​​​​​گرافیت کم سولفور -​​​​​​​گرافیت کم سولفور -​​​​​​​گرافیت کم سولفور -​​​​​​​گرافیت کم سولفور -​​​​​​​گرافیت کم سولفور -​​​​​​​گرافیت کم سولفور -​​​​​​​گرافیت کم سولفور -گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-گرافیت پرسولفور-پترولیوم کک-پترولیوم کک-پترولیوم کک-پترولیوم کک-پترولیوم ک-پترولیوم کک-پترولیوم کک-پترولیوم کک-پترولیوم کک-پترولیوم کک-پترولیوم کک-پترولیوم کک-پترولیوم کک-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-کک نفتی-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرافیت چرب-گرات چرب-گرافیت چرب-