بازار جهانی فرومنگنز

بررسی اجمالی بازار:

بازار جهانی فرومنگنز با CAGR حدود 4 درصد طی سال‌های 2015-2020 رشد کرد. فرومنگنز یک آلیاژ آهن است که از یک درصد منگنز تشکیل شده است. با احیای کربوترمال با استفاده از زغال سنگ و کک در کوره های قوس بلند یا مستغرق تولید می شود. به طور خلاصه ای به عنوان یک اکسید زدا و گوگرد زدا برای تولید فولاد و آهن استفاده می شود. فرومنگنز معمولاً در انواع کربن بالا، متوسط ​​و کم موجود است. آنها استحکام کششی، دوام، مقاومت در برابر حرارت و خواص آنتی اکسیدانی بالا دارند و همچنین برای مقابله با مقاومت گوگرد استفاده می کنند. در نتیجه فرومنگنز کاربردهای خاص در صنایع مختلف مانند خودروسازی، ساخت و ساز و هوافضا و دفاع می کند. 

 عواملی مانند رشد تقاضا برای فولاد و تقاضای فزاینده برای مواد شیمیایی در ساخت آلیاژ آلومینیوم باعث رشد بازار می شود. با این حال، نگرانی های زیست محیطی و بهداشتی رشد بازار را مهار می کند. علاوه بر این، افزایش تقاضا برای آلیاژهای آلومینیوم ممکن است فرصت های زیادی را برای رشد بازار فراهم کند.  بر اساس روش تولید، بخش چدن رشد سودآوری خواهد داشت. استفاده از چدن، به ویژه در ظروف پخت و پز صنعت مهمان نوازی، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به دلیل تقاضای پایدار، سمت عرضه چدن رونق گرفت و در نتیجه به طور مثبت تقاضا برای فرومنگنز را افزایش داد.

 عواملی مانند رشد تقاضا برای فولاد و تقاضای فزاینده برای مواد شیمیایی در ساخت آلیفروشندگان کلیدی ذکر شده عبارتند از Calcutta Carbide Pvt Ltd، China Minmetals Group Co Ltd، Eramet Group، Eurasian Resources Group، Ferroglobe، Gulf Manganese Corporation Limited، ISPAT India، Jiaocheng Yiwang Ferroalloy Co Ltd، Kameshwar Alloys & Steels، Monet Group، OM Holding Ltd. , Shanghai Shenjia Ferro Alloys Co Ltd, Sinai Manganese, Sino Steel Jilin Ferro Alloy Corporation Ltd, South32, Tata Steel Ltd and Vale.

از آلومینیوم باعث رشد بازار می شود. با این حال، نگرانی های زیست محیطی و بهداشتی رشد بازار را مهار می کند. علاوه بر این، افزایش تقاضا برای آلیاژهای آلومینیوم ممکن است فرصت های زیادی را برای رشد بازار فراهم کند.  بر اساس روش تولید، بخش چدن رشد سودآوری خواهد داشت. استفاده از چدن، به ویژه در ظروف پخت و پز صنعت مهمان نوازی، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به دلیل تقاضای پایدار، سمت عرضه چدن رونق گرفت و در نتیجه به طور مثبت تقاضا برای فرومنگنز را افزایش داد.