فرومنگنز یک ماده اولیه ضروری برای تولید فولاد و آهن است

فرومنگنزفروآلیاژی با محتوای بالای منگنز است. از طریق حرارت دادن مخلوط اکسیدهای Fe2O3 و MnO2 همراه با کربن تولید می شود. این مخلوط در کوره قوس الکتریکی یا کوره بلند گرم می شود. در کوره، اکسیدها از طریق احیای کربوترمال انجام می‌شوند، از این رو، فرومنگنز تولید می‌شود که به عنوان اکسید زدا برای فولاد استفاده می‌شود. ذخایر عمده فرومنگنز در کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، مکزیک، فرانسه و استرالیا و سایر کشورها یافت می شود. برآورد می شود که تقاضای رو به رشد فولاد محرک اصلی بازار فرومنگنز باشد. به غیر از فولاد، افزایش تقاضا از بخش‌های آلیاژ آلومینیوم نیز پیش‌بینی می‌شود که باعث رشد شود. فرومنگنز یک ماده اولیه ضروری برای تولید فولاد و آهن است. بسته به محتوای کربن، فرومنگنز به دو دسته فرومنگنز پر کربن و فرومنگنز با کربن متوسط ​​طبقه بندی می شود. فرومنگنز با کربن بالا یک آنتی اکسیدان عالی با محتوای کربن بالا و مقاوم در برابر حرارت است. دارای خواص گوگردزدایی و آنتی اکسیدانی است که در متالورژی، صنایع شیمیایی و صنایع فولاد کاربرد دارد.
با توجه به نگرانی‌های بهداشت محیطی و خطرات بهداشتی، انتظار می‌رود بازار فرومنگنز تا حدودی با تهدید مواجه شود. سطح بالای قرار گرفتن در معرض فرومنگنز در آب آشامیدنی با کاهش ضریب هوشی و اختلالات فکری در کودکان همراه است.  این گزارش اندازه بازار جهانی فرومنگنز را برای سال 2014-2016 و پیش‌بینی آن برای سال 2021 شناسایی می‌کند. همچنین فرصت‌های رشد بالقوه در سال‌های آینده را برجسته می‌کند، در حالی که محرک‌های بازار، محدودیت‌ها، شاخص‌های رشد، چالش‌ها، پویایی بازار، چشم انداز رقابتی و سایر جنبه های کلیدی با توجه به بازار جهانی فرومنگنز.  
تخمین زده می شود آسیا پاسیفیک بزرگترین تولیدکننده فرومنگنز باشد که چین، روسیه و هند تولیدکنندگان اصلی آن هستند. انتظار می رود وجود معادن عظیم وانادیوم در چین باعث افزایش رشد تولید کلی فرومنگنز شود. تخمین زده می شود که تقاضا برای فرومنگنز بیشترین میزان در اروپا باشد در حالی که بیشترین رشد در آمریکای شمالی در طول دوره پیش بینی پیش بینی می شود.  
این گزارش بازار فرومنگنز را بر اساس نوع، روش تولید و بازار منطقه ای به شرح زیر تقسیم بندی می کند:
  1. بازار فرومنگنز، بر اساس نوع: فرومنگنز با کربن بالا و فرومنگنز با کربن متوسط  
  2. بازار فرومنگنز، بر اساس کاربرد: متالورژی، صنایع شیمیایی، صنعت فولاد و غیره
  3. این گزارش بیشتر به مناطق اصلی تقسیم شده است، که شامل تجزیه و تحلیل دقیق هر منطقه مانند: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه (APAC) و بقیه جهان (RoW) است که تمام بازارهای اصلی سطح کشور را در هر یک از آنها پوشش می دهد. منطقه.

شرکت های نمونه نمایه شده در این گزارش عبارتند از:

گروه مونه

ISPAT هند

Jiaocheng Yiwang Ferroalloy Co/ Ltd (Yiwang Ferroalloy) کلکته کاربید

Pvt. Ltd OM Holdings Limited